21 Mart, 2011

acayip tesadüfler


bu aralar hayat çok acayip tesadüfler çıkartıyor karşıma. hafızası pek zayıf birisi olarak bunları denk geldikçe not etmeye karar verdim.

misal geçenlerde sürekli takip ettiğim bir blogda postlardan birinin altına bir yorum yazdım. yazıyı post eden yazar cevap yazdı.. bu böyle giderken bi "hatunun ismine tıkliyim bakalım, nereye gidicek.." dedim. tıkladım, hatunun şimdiye kadar yazdığı yorumların yanısıra bir de facebook profiline link vardı. ona da tıkladım. ne göriyim!1-2 ay önce facebookta aradığım, çok eskilerden izmir'den tanıdığım, bir çok anım olan ama soyadını hatırlayamadığım için bulamadığım bir arkadaşımla evliymiş hatun. gel de tesadüf deme buna şimdi.

ya da çoook yakın bi arkadaşımın başına gelen şey. isim vermiycem burda. adı ahmet potasyum olsun. hatunun biri ahmet potasyum isimli arkadaşını facebookta ararken bu benim yakın arkadaşım olan ahmet'e denk geliyo. profiline tıklıyo ve çok ilgisini çekiyo. sonra mesaj atıyo bizim elemana. şimdi çok sağlıklı ve keyifli giden bi arkadaşlıkları var aralarında. düşünüyorum hani, bi zamanlar bu bilmediğimiz ahmet'in ailesi çocuklarına bu ismi koyarken bundan 29 sene sonra böyle bi denk gelişe vesile olucağını bilseler ne düşünürlerdi. ne düşünücekleri pek de umrumda değil ama ben şaşkınlık ve evrenin işleyişine hayran olma hakkımı ziyadesiyle korumak istiyorum.

127 hours filminde dediği gibi. o elemanın kolunu sıkıştırdığı o kaya milyonlarca, milyarlarca yıl öncesinden onun için oraya düşmüştü belki. tüm hayatını o kayaya ulaşmak için yaşamıştı ve sonunda denk gelmişlerdi. evren hiç kafamızın basmadığı, basmıycağı bi şekilde çalışıyo ve arada bu minik ayrıntılara şahit olmak insanı pek keyiflendiriyo.

2 yorum:

Gürkan Genç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gürkan Genç dedi ki...

hala o keyıflı anları hatırlayıp guluyorum