02 Ocak, 2011

uzun süre birşeye konsantre olamıyorum. genelde konsantrasyon sürem sadece on saniye. özellikle sıkılıyosam..

temizlik yaparken mesela, 15 dakika temizlik yapıp yarım saat bilgisayar başında oturup kahve sigara içiyorum, haliyle temizlik denen şey iki günümü alıyor.

ya da kitap okurken, çok azıcık sıkılmış oliyim o kitaptan öldürsen uzun uzun okuyamıyorum. ama bi yandan da inat ediyorum başladığım kitabı bitiricem diye.. sonra al sana işkence.

sigara öyle değil ama, sigara güzel şey. mina urgan demişti bi zamanlar; "en canım sıkkın olduğunda, kendimi kötü hissettiğimde yanımda olan arkadaşımı neden bırakayım?" diye. böyle duygusal bahanelerle yanaşmıyorum elbet sigaraya ama yine de pek vazgeçesim yok gibi görünüyor.

bu konsantrasyon meselesine bi el atmak lazım, ya da sıkılganlık meselesine mi.. artık her ne sebepten kaynaklanmaktaysa bu.

Hiç yorum yok: