06 Ocak, 2012

sebebini bilmediğim bi mallık var üzerimde. geyik anımda olsam ''30 yaşıma girdim artık, onun ağırlığı omuzlarıma çöktü'' diye şakalı geyik yapardım ama onu bile yapabilicek enerjim yok nedense. uyandığımdan beri gözlerimin üstünde 20 kilo var. o kadar uykusuz hissediyorum ki kendimi işe giderken motorla levent trafiğine girmeyi gözüm yemedi, sahilden vardım işe, orası nasılsa en fazla iki şerit yol diye.

yalnız ilginç bi kafa. mütemadiyen rüyadaymışım gibi. herşey böyle bi bulanık, uzaktan bakıyorum sanki. birisi gelse yolun ortasında birden dansöz kıyafetlerini çıkartıp dansetmeye başlasa mal mal bakabilirim sadece. o kadar net hissediyorum ki beynimin bi kısmının uykuda olduğunu, diğer yaşamsal faaliyetlerimi devam ettiren yanım bu duruma şaşırmak için bir de ekstradan enerji tüketmek zorunda kalıyor. neyse öyle işte.

Hiç yorum yok: